Jul 17, 2009

SES! BERTEMU PEM!NAT

Today kuar rumah nak gi cari spot wear lagi hehe....betul2 semangat nak sedut lemak nih!!!...plan nak gi cari kat Jusco jew tapi my hubby bawak we all gi KLCC katanyer sajer jer ronda-ronda bowink...aik motif aku kuar nih nak beli track shoot tak pe bawak bertendang kat KLCC pun boleh cari...sampai KLCC dari satu kedai ke satu kedai termasuklah ISETAN n Parkson, dah penat dokong Iris, stroller lupa nak bawak pulak tuh turun naik turun lagi tak jugak jumpe2 arrghh bowink nyer sebesar-besar KLCC aku tak jumpe barang yang aku carik alih2 cacing pun dah bergendang, niat dibatalkan misi mencari tamat...we all nak gi santap dulu balik nanti singgah jew Jusco senang banyak sport wear, susah banget nak cari kat KLCC nih...so we all pun start order n makan...aku makan Yee mee sizling my hubby Spagheti N Iris bubur nasi buatan Mama hehe...siap tapau dari rumah tuh...makan punya makan suddenly we all didatangi oleh segerombolan pelancong made in Iran...they all nih terbekenan pulak ngan anak aku..apa lagi sesi perkenalan+fotografi a.k.a bertemu peminat...cewahhh ngalahkan artis anak aku ramai tul peminatnyer...yang kelakor nyer Iris nih pandai lak melemparkan senyuman manisnyer and tersipu-sipu bila kena agah...cter lebih tak mau jom layan sesi fotografi.....



Iris dengan sabar dan ramahnya melayan peminat hehe...

4 comments:

kasi-pecah said...

amboi iris dah ada peminat... nak mintak sain autograph leh...

DaKoSue said...

nk mintak sainnnnnnnn.....

Elia Si Jejariruncing said...

bestnya ada anak comeyl ni..
besar nanti mesti hotstuff nieyh

mohad said...

dah ramai peminat ya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin