Aug 19, 2009

AWARDDDDDD FROM D!KWA!!!

Yeahaaa!!!! hai senang nye dalam hati kalau kawan blog tambah lagi, sebenarnyer aku gembira sangat coz dapat Award lagiiiii....kali nih award from dikwa blogger...lama gak dia suh amek baru hari ni sempat nak publish maklumlah baru balik dari kampung jelebu menyambut pose pertama kat sana, dah balik umah bz lak mengemas rumah yang dah berdebu nih ngalahkan tinggal sebulan, baru 2,3 hari tuan rumah tak der dah ade penghuni asing yang berani lepak...anyway sowie ea kak baru nak gantung award nih...u alls nak tengok awardnyer taraaaaa.....




tantek kan pink color gitu my favorite color huhu...

Madah Penglipulara :- Biarlah aku tidak kenal akan dirimu di alam nyata namun di alam maya kita juga bergelar sahabat....terima kasih atas anugerah ini...

1 comment:

ibu emy efy eqy said...

thanks sue sbb publish award followers akak kat blog ni. terharu sangat rasanya ada sahabat blog yg hargai award akak ni.

semoga persahabatan kita sentiasa terjalin.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin