Nov 23, 2009

MEMORI DI KAMPUNG

Playground at my hometown.....d best location lepak kat kampung halaman ngan anak-anak kecil nih termasuk anak ku yang suka sangat main kuda.....ni lah xtvt kat kampung waktu petang...12 days at village slain take over keje my sis yang dalam pantang ni lah keje aku layan anak2 sedara bawak gi taman......



lihatlah aksi mereka bermain yang membuatkan kita terliur nak join sama haha naseb baiek muatan lebih kalau tak aku pun turut serta....





di waktu malam yang sunyi sepi di havoc kan dengan telatah kanak-kanak riang yang mencuit hati....budak-budak nih pantang aku kuarkan camera posing habisss.....




memori ini dirakam ketika aku terkandas di kampung semasa semua kaum India meraikan perayaan depavali aku diminta berkhidmat selama 2 minggu tuk jaga my sis yang terbesalin pada hari itu tahniah kepada my brother Din akhirnya dimakbulkan Tuhan mendapat seorang putera yang kiut....yang diberi nama Muhammad Rizki Azani...


Muhammad Rizki Azani anak sedara ku yang ke - 17, untie ucapkan Selamat Lahir Ke Dunia semoga jadi anak yang soleh dan Selamat menempuh duri ranjau kehidupan semoga menjadi seorang anak lelaki yang tabah dan cekal amin......



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin