Apr 23, 2012

CARA MUDAH DOWNLOAD VIDEO YOU TUBE

Hi all...hari ni aku nak share tip cara mudah bagaimana download video dari youtube, sebenarnya ada banyak cara tapi aku suka sangat guna cara ni coz jimat masa lepas download aku juga boleh convert terus ke format file yang aku nak..sangat mudah nak tahu bagaimana?..

1) 1st step pastikan anda ada Software Real Player yang dah download kat PC u all,jika belum ada boleh download disini CLICK.

2) Download pula Real Downloader just CLICK

3) Dah download jangan lupa install..ok settle, so macam mana nak download video pula kacang jer..

4) Buka website Youtube , search video yang anda nak download, contoh aku nak download video Bruno Mars


gerakkan cursor pada video, nanti u all akan nampak button download this video appear seperti rajah diatas yang aku bulatkan, just click ia akan auto download direct ke PC anda...mudahkan, selamat mencuba sebarang pertanyaan boleh tinggalkan komen anda...





No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin