Jul 16, 2012

REZEKI KU REZEKI MU JUA

Entry kali ni  nak story cket kegumbiraan yg aku rasakan sejak kebelakangan ini.Alhamdulilah syukur ke hadrat Ilahi kerana telah melimpahkan rezeki kepada hambamu ini, sesungguhnya usaha dan doa ku diberkati syukur banyak-banyak..

Korang nak tahu apa yang buat aku gembira dan bahagia,pendek kata kalau nampak senyum sampai telinga la,kisahnya begini 2 minggu yang lalu aku telah join 1 club ni, iaitu jana income melalui internet mcm yg korang biasa nmpk kat fb wall ramai-ramai wat duit ID tu atau lebih dikenali sebagai infinity downline, dan macam-macam lagi la,kenapa aku bagi contoh ID sebab ni yang aku selalu kena tag hehe, tapi apa yang aku nak cerita pasal kegembiraan aku tak ada kena mengena dengan business ID, yang aku nak story ni pasal business yang aku join 2 minggu yang lalu dengan cara santai nya aku dah berjaya jana income..yahooo boleh gi shopping!!! off course tidak,aku tidak akan bazirkan wang ini begitu sahaja kerana aku mempunyai visi dan misi yang lain selepas ini bagi menggandakan lagi extra income yang aku dapat ni...

Mesti korang tertanya-tanya business internet apa yang aku dah join ni...ok biar aku berterus terang aku join KELAB JUTAWAN...kat mana aku dapat business ni?..untuk pengetahuan korang aku adalah seorang yang obses dengan search engine Mr.Google..dia lah sahabat aku untuk dapatkan info-info fakta dan auta..sehinggalah satu hari aku berjumpa dengan website KELAB JUTAWAN.. baca punya baca,kaji punya kaji aku try register sebagai ahli, walaupun aku tahu tiada bukti yang aku boleh percayai seperti rakan terdekat yang pernah join aku beranikan diri mencuba...bak kata pepatah yang pernah aku baca "Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan manusia untuk menyambut kesempatan yang menjelma" so apa lagi tak salah dan rugi pun jika aku mencuba.Apa sangat lah dengan modal yang aku laburkan jika nak dibandingkan dengan ilmu dan kejayaan yang aku akan dapat nanti.

Aku rasa cukup perkongsian kegembiraan aku setakat ni nanti aku cerita panjang lebar mesti orang ingat income aku dah ribu riban..sebenarnya masih awal jika nak dibandingkan dengan usaha aku yang santai-santai ni masih jauh lagi, sebab aku masih ada tanggungjawab wajib perlu aku laksanakan dulu sebelum nak layan site income aku ni...macam mana pun thanks a lot to KELAB JUTAWAN atas ilmu,bimbingan dan pengalaman yang diberi semangatku akan lebih berkobar-kobar lagi selepas ni. Berikut bukti income 2 minggu aku join...

Minggu Pertama


Minggu Ke-2

"Cuba anda renungkan sejenak income yang aku perolehi selama 2 minggu tidak selebat program-program lain, iaitu yang menjanjikan hari-hari anda boleh jana duit...akan tetapi jika anda bertanya kenapa saya amat menggemari program jana income bersama Kelab Jutawan, ini jawapannya:-
FOKUS KELAB JUTAWAN  adalah membimbing, dan membawa lebih ramai orang memahami kepentingan pemasaran internet untuk memajukan perniagaan secara invidu suatu masa kelak tidak kira dalam atau luar negara. DISAMPING bersama-sama menjana pendapatan bersama KELAB JUTAWAN.

"Ilmu itu lebih baik daripada harta.
Ilmu itu menjaga engkau dan engkau menjaga harta.
Harta itu berkurang bila dibelanjakan
tetapi ilmu bertambah bila dibelanjakan. (Khalifah Ali bin Abi Thalib)"
Fikir-fikirkanlah

 ANDA JUGA INGIN  EXTRA INCOME SEPERTI SAYA MALAH IANYA AKAN ANDA NIKMATI LEBIH DARIPADA YANG SAYA PEROLEHI SEKARANG, INI KUNCINYA...


TERSERAH KEPADA ANDA UNTUK MEMBUKANYA BILA-BILA MASA, SEMUANYA TERLETAK DI TANGAN ANDA...


Nota Sekel:
"Kita tidak tahu dimana rezeki kita, jadi kita perlu sentiasa terus mencuba, Jangan sesekali berhenti jika anda gagal. Alam ada cara tersendiri untuk memberi anda kejayaan."

 




2 comments:

Unknown said...

rezeki Allah dimana-mana terpulang pada kita bagaimana nakmencari dan memperolehinya.Belog yang menarik.CikOdah follow di siniye

DaKoSue said...

Betul tu cik odah saya setuju..thanks sudi jengah blog sy yg x seberapa ni:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin