Jun 12, 2012

CARA MUDAH NAK KURUS

Entry kali ni seperti yang dijanjikan dakoris ingin berkongsi bagaimana nak kurus atau dengan bahasa sedapnya mendapat berat badan yang ideal DENGAN MUDAH...Sebelum tu jom kenal BMI anda dulu,BMI yang ideal bagi saya adalah tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk tetapi berada di tahap sedang-sedang sahaja...macam mana nak tahu kategori manakah BMI anda boleh check disini.

so lets continue how to lost ur weight....tak perlu berceloteh panjang lebar sebab saya bukan penglipulara dan mungkin anda juga tidak mahu membuang masa ingin remove segala lemak tepu dibadan anda sekarang juga..ok tanpa membuang masa tips yang saya nak share ni hanya kepada orang yang ada kesungguhan dan yang penting be positif...teknik ini juga untuk orang-orang yang sudah mencuba pelbagai diet tetapi tidak pernah berjaya...sebelum saya memperkenalkan amalan apakah atau diet apakah yang sudah saya ambil perlu ditekankan disini DISIPLIN...itu yang PENTING tanpa DISIPLIN anda tidak aka berjaya sampai bila-bila.

Rasanya mudah kan DISIPLIN bukan perkara biasa dari lahir hingga kita dewasa perkataan ini sering kita dengar jadi hanya yang BERDISIPLIN sahaja layak untuk mengikuti program ini jika tidak SIA-SIA...rasa macam dah pjg sgt text ni tadi kata nak ringkas je kan ok la jujur saya katakan sebelum ini saya pernah diet sendiri antaranya kurang mengambil nasi, kadang-kadang tak ambil terus tapi ganti dengan roti,jogging hujung minggu kadang2 je la..tapi malangnya diet saya hanya sia2..berat statik tiada apa perubahan...sehinggala saya bertemu dengan satu blog yang memperkenalkan makanan kesihatan ini...sebelum ini memang buta ilmu tak pernah tahu pasal makanan tambahan ini boleh mengurangkan berat badan saya, yang memang gila nak kurus dah try baru tahu memang terbaikkk ianya mujarab dan berkesan yang penting DISIPLIN...DISIPLIN...DISIPLIN dan DISIPLIN...itu je...

APA DIA? MASIH LAGI TERTANYA-TANYA...meh saya showkan makanan tambahan apakah yang telah berjaya mengubah hidup saya....yang pasti dah slim ok la dari dulu nak pakai baju size S pon susah kuar masuk fitting room berkali-kali buat orang boring nak teman saya shopping, tapi sekarang tak mustahil lagi tinggal capai je terus bawa ke kaunter tak perlu nak try2 lagi confirm dah muat...wahh angkuhnya statement tapi itu la realitinya sekadar ingin berkongsi dengan anda kegembiraan ini...

tadaaaaaa.....



inilah makanan tambahan yang telah berjaya menggumbirakan hati hamba...kepada sesiapa yang berminat boleh try...nak kurus tak semudah ABC tetapi amat mudah jika anda Be Positif dan Disiplin...

 tak curang pada yang lain bukan janji tapi pasti...

untuk info lebih lanjut boleh tinggalkan komen anda atau e-mail kepada saya dakosue@gmail.com
saya sedia membantu kepada anda yang sudah buntu...
oppss sebelum berpisah saya bukan consultant herbalife tetapi saya adalah salah seorang testimoni yang berjaya tetapi jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tiada masalah saya sudi berkongsi kerana saya sayang anda semua..sama-sama lah kita said NOOOOO!!! to OBES...

APA YANG SPECIAL SANGAT HERBALIFE NI TUNGGU!!!! ENTRY YANG AKAN DATANG....
ASSALAMUALAIKUM
PEACE NO WAR...



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin